Voor abonnees op de AD.nl nieuwsbrief van onze trouwe klant DPG Media, hebben wij deze speciale welkomstflow ontwikkeld. De welkomstflow heeft twee doelen: het verschaffen van informatie over de digitale producten en het stimuleren tot interactie, zoals het downloaden van de app, interesses achterlaten of het upsellen naar een abonnement.
Achtergrond
Al jarenlang helpen wij DPG Media met hun e-mail marketing. Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws, is DPG Media het grootste mediahuis van Nederland. Op papier, in de krant en magazine, via web en app via tablet en smartphone.
Voor deze toonaangevende uitgever hebben wij onderstaande welkomstflow ontwikkeld voor het AD. Het AD heeft als doel het aantal account inlogs te verhogen. Met de welkomstflow informeren we de ontvanger over alle digitale producten en stimuleren we in elke mail tot een interactie. Duidelijk en doelgericht.
De welkomstflow
![]() |
Welkom!In mail 1 heten we de nieuwsbriefabonnee welkom. Daarnaast informeren we ze over het activeren van hun profiel en stimuleren we het downloaden van de app. We laten de ontvanger op een subtiele manier de producten van het AD zien. NeurotechniekenContrast Effect: Chunking: Doubt Limitation: |
Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?
Laat hier uw naam en e-mailadres achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!