Marketing Automation heeft drie belangrijke pijlers, namelijk leads, een customer journey en conversie. Om deze pijlers op een zo effectief mogelijke manier in te zetten is relevante content een vereiste. Er moet de consument wel iets te vertellen zijn. Uitgeverijen beschikken over veel content die uitermate geschikt is voor Marketing Automation.
Maximale resultaat
Maakt u gebruik van een Marketing Automation Platform, maar wordt nog niet het maximale resultaat uit de campagnes behaald? Wij kijken graag mee en optimaliseren de campagne waar nodig. Daarnaast ontzorgen wij u bij de productie en werken onze medewerkers rechtstreeks in uw campagne.
- Campagne optimalisatie
- Campagne realisatie
- Maximaal resultaat
Wat wij voor u kunnen doen
Wij kijken met u mee en ondersteunen bij de implementatie van uw Marketing Automation Platform. In de afgelopen jaren hebben wij kennis opgedaan met onder andere platforms als Selligent en Hubspot.
Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?
Laat hier uw naam en e-mailadres achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!