Onlangs hebben we een mooie campagne mogen ontwikkelen voor MAX Magazine. De campagne is speciaal gericht op oud-abonnees, die in de afgelopen twee jaar een abonnement hebben gehad en dit niet hebben verlengd. Door middel van deze actie willen we de consument verleiden om opnieuw een abonnement te nemen, tegen een scherpe prijs.
- 21.000 oud abonnees benaderd
- 28% heeft de mail geopend
- 237 nieuwe vaste abonnees
Over MAX Magazine
MAX Magazine is onderdeel van Omroep MAX en behoort tot één van de grootste radio en TV-gidsen van Nederland. Al jarenlang werkt OMG/Netdirect samen met MAX Magazine en inmiddels hebben wij de unieke positie verkregen om online leads voor ze te werven. Dit doen wij door leadcampagnes te ontwikkelen, welke groots worden uitgezet via ons eigen platform Bladen.nl en onze publishers.
MAX Magazine campagne
![]() |
E-mail campagneMAX Magazine heeft ons benaderd om oude abonnees op te warmen. Hiervoor hebben wij een doelgerichte e-mailcampagne opgezet met een scherpe aanbieding. Voor het design van de campagne is gebruik gemaakt van verschillende neuromarketingtechnieken.
Contrast Effect: Justifying: |
Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?
Laat hier uw naam en e-mailadres achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!
Klik hier om uw eigen tekst toe te voegen