Netdirect helpt uitgeverijen bij het aanleveren van kwalitatieve leads die zijn geworven door middel van leadcampagnes. Leadcampagnes kunnen zeer uiteenlopend zijn, afhankelijk van het doel achter deze campagnes. Of het nu om nieuwsbriefinschrijvingen, een gratis editie of om proefabonnees gaat, wij ontwikkelen voor u de beste campagne.
Wij nemen u graag mee in onze werkwijze om het maximale uit uw campagne te halen.
Campagne ontwikkeling
Binnen Netdirect werkt een team van specialisten aan converterende leadcampagnes. Met onze kennis op het gebied van neuromarketing en conversie optimalisatie wordt een landingspagina ontwikkeld die voldoet aan de verwachtingen en wensen van de uitgeverij. Na livegang monitort onze data analist de campagneresultaten. Vanuit deze resultaten vindt de conversie optimalisatie plaats. Alles voor het maximale resultaat.
Promotiemateriaal
Om het maximale uit een leadcampagne te halen, worden verschillende promotiematerialen ontwikkeld. Voorbeelden hiervan zijn mailings en een bannerset. Beide kunnen worden voorzien van interactieve elementen die voor extra engagement en clicks zorgen.
Opvolging leads
Het werven van een lead is pas het begin, het begin van een customer journey. De e-mailopvolging van de geworven leads is van essentieel belang. Netdirect gebruikt hiervoor een door onszelf ontwikkelde tool, genaamd COFFEE. COFFEE is een analytics tool waarbij we het gedrag in de e-mail customer journey meten. Op basis van het vertoonde gedrag (opens, clicks en leestijd) weten wij welke leads het meest waardevol zijn om na te bellen. Dit alles om een leadcampagne zo efficiënt mogelijk in te richten.